donderdag 17 januari 2013

Gedumpt

Bel de dierenbescherming! Bel Amnesty! (ik weet niet wat Amnesty is maar het klinkt wel interessant).

Ik ben gedumpt, in de steek gelaten, op straat getrapt, in de kou gezet, bij kop en kont gegrepen en naar buiten gesmeten, verlaten, met een trap onder mijn gat de deur uitgebonjourd.

Ik sta tot mijn knietjes in de koude sneeuw, ben zo goed als aan een boom gebonden.

Okee, dat laatste is niet waar… maar mijn moeder wil me in ieder geval niet meer.

Het zit zo: ik moest poepen dus ik denk, ik zeg het even tegen mamma, vindt ze vast prettiger dan dat ze het opeens moet ruiken.

Dus ik kruip op de stoel naast haar en zeg: "Grrrrrrr."
Mamma is de slimste niet en dacht dat ik een koekje wilde. Nu zeg ik geen nee tegen een koekje, maar ik moest nog steeds poepen. Dus ik zeg het weer tegen mamma: "Grrrrrr."
Mamma vroeg of ik met de beer wilde spelen. Zucht. Neeheeeee, ik moet poepen!!! Luister dan toch naar me!! "Grrrrrr."

Mamma zei boos dat ik geen slapie mocht doen en dat ze verder ging met studeren.

Slapie!?!?! Hallo!!! Ik moet poepen!! En inmiddels echt heel nodig! "Grrrrrr." Toen kreeg ik water. En mamma ging ook met de beer gooien om te apporteren. Maar ik  kan niet apporteren als mijn gat bijna ontploft!! "Grrrrrr."

EINDELIJK begreep ze het (traag, die moeder van mij).

Naar buiten gingen we. Eindelijk opluchting. Oh, heerlijk. Maar toen we terug waren ging mamma panisch zitten mailen met Mieke en bellen met opa en oma. Of ik mocht logeren want ze kwam niet aan studie toe met 'die hond'.

Die hond…
Tsk...

De keuze viel uiteindelijk op Mieke en ik werd meegesleurd, spartelend en tegensputterend en al. Okee, da's ook niet waar maar even om het verhaal wat kleur te geven. En daar zit ik nu.

Kijk, ik heb het niet slecht hier. Ik krijg snoepjes, knuffeltjes en kusjes. Er is hier voldoende eten in huis (dat is bij mamma thuis ook wel maar die heeft alles zelf nodig om haar eigen kont groot te houden). Dus ik heb het eigenlijk prima naar mijn zin. Ik heb tot het weekend gekregen van mamma. Maar ik heb vanille vla gezien vanochtend dus dat komt wel goed.

Dat alles neemt niet weg dat ik gewoon gedumpt ben. Omdat ik mamma niet zou laten studeren. Lekker belangrijk! Zij laat mij niet POEPEN!

Ben benieuwd wat mamma nu aan het doen is.

Vast niet aan het studeren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten