donderdag 21 juli 2011

Peuteren

Mamma ging mij lekker aaien gisteren maar toen voelde ze iets. Ze ging op zoek tussen mijn haar en vond een korstje dacht ze.

Mamma houdt niet van korstjes dus ze ging peuteren. En peuteren… en peuteren (mamma houdt wel van peuteren!)

Toen het 'korstje' loskwam bleek dat het geen korstje was maar het topje van een enorme mee-eter. Mamma ging krijsen (mamma krijst vaak als ze iets krijgt wat ze niet verwacht - heel storend!). Toen liet mamma het aan pappa zien en pappa werd niet lekker.

Nu zit er een gaatje in de huid van mijn nek waar de mee-eter heeft gezeten.

Ik weet niet precies wat een mee-eter is. Ik snap het eigenlijk niet want ik eet altijd alleen. :(

Mamma heeft nu gedreigd om iedere vierkante centimeter van mijn lijfje te onderzoeken op nog meer mee-eters. Maar gelukkig heb ik pappa!! Pappa is net als ik, hij houdt niet van peuteren en hij heeft gezegd dat hij me zal beschermen tegen de nagels van mamma. Dat is fijn!!

Maar ik weet nog steeds niet wat mee-eters zijn…

Iemand??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten