woensdag 28 december 2011

Bang van de stalker

Kijk, na de vakantie was ik zo gewend aan veel slapen dat ik niet meer mijn blog kon bijhouden.

Maar van Mieke heeft mamma geleerd hoe je berichtjes kunt plannen en dat gaat hem wel worden!!  Nu weet ik eindelijk hoe ik mijn blog goed kan managen (moeilijk woord, heb ik van mamma).

Ik was na de vakantie ook heel erg geschrokken.  Pappa heeft een stalker (echt waar!!  eng he!) en ik bedacht me opeens dat die stalker ons heel goed in de gaten kan houden via dit blog.  Daarom werd ik bang en wilde ik niets meer schrijven.  Maar ik heb besloten dat de stalker van pappa een domme poepie-stinkie-hoofd is en dat ik toch lekker over mijn leven blijf vertellen (want ik heb lekker wel fans en die domme poepie-stinkie-hoofd-stalker lekker vast niet!!).

Dus vanaf nu ga ik weer lekker vertellen hoe het leven van een Pientje eruit ziet.  En jullie mogen meelezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten