zaterdag 6 oktober 2012

Dierendag 2012

Afgelopen donderdag was het dierendag en pappa en mamma waren mij helemaal vergeten!  Eerst ging pappa weg, toen ging mamma ook weg en toen was ik helemaal alleen.

Natuurlijk had ik eten en drinken gekregen.  Maar dat krijg ik iedere dag 2x dus hoe is dat bijzonder?  En uiteraard was ik uitgelaten maar dat doen we iedere dag ten minste 4x dus ook daar was niets speciaals aan op deze dierendag!!

Mijn ouders bleven ook heel lang weg dus ik ging geloven dat ze me echt vergeten waren…  Ikke was boel veel depri…

Maar toen kwam mamma weer door de deur.  Eindelijk.  En mamma had in haar hand een heuse emmer!!  En die emmer zat tjokvol met lekkers.  Allemaal voor mij!!!

Mijn eigen moeder was dierendag helemaal niet vergeten!!  Joepie!!  Ze was alleen een beetje laat en dat zou me niet moeten verbazen na al die jaren!

Het lekkers smaakte heerlijk en ik krijg nu al dagen uit die emmer allemaal hapjes en hij is nog lang niet leeg!!  Goed he?!?!?!

Dierendag 2012 was een groot succes!!  Op naar volgend jaar!

Maar eerst ben ik over 6 weken jarig!  En op mijn verjaardag krijg ik altijd een nieuwe knuffel.  En ik ben echt toe aan een nieuwe knuffel!!  Ik ben heel benieuwd.  Wat is mijn leven toch leuk!!

En weer 6 weken later is het kerst!  En met kerst krijg ik altijd mijn hele eigen biefstuk en die mag ik opeten aan tafel met mijn ouders, van mijn hele eigen bordje!  Dan hoor ik er echt bij!!  Geweldig leven heb ik toch!!

En weer 6 weken daarna, is het Valentijnsdag.  En dan mag ik altijd een kaartje naar pappa sturen omdat ik zo van hem houd!  Het is echt heel fijn om een puppy in dit gezin te zijn!

Maar daarna is het Pasen en met pasen krijg ik niets.  Pappa en mamma geven mij nooit chocolade.  Trouwens, Mieke ook niet en ook al mijn opa's en oma's niet… :(
Het is niet eerlijk, hondenleven!

2 opmerkingen:

  1. Awww arme Pientje. Wat wil je voor je verjaardag hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mieke, ik wil voor mijn verjaardag graag snoepjes en koekjes. En een knuffeltje van jou!! Met kusjes!!! Ik houd van je Mieke!!!

    BeantwoordenVerwijderen