donderdag 11 oktober 2012

Update over Saartje

Jullie willen vast nog wel weten hoe het afgelopen is tussen mij en Saartje, de hond van oma Van Buren.  Nou, dan verhaal heeft beslist een staartje gekregen.

Afgelopen juli was het eindelijk zo ver.  Mamma en pappa gingen op de camping van opa en oma Van Buren logeren en ik mocht natuurlijk mee.  Maar opa en oma waren er ook met Saartje.  En weet je:  Saartje is ECHT een monster!!

Saartje heeft de hele week achter mij aan gezeten.  En zelfs toen ik haar ging pakken, ging ze maar door.  Maar ik heb wraak genomen:

Saartje ging met ons mee naar huis en bleef 1 hele dag bij ons.  Toen heb ik haar even laten zien wie de baas is in ons huis.

Okee, de baas is pappa natuurlijk (als mamma er niet is).  Maar ik bedoel de baas van de hondjes.

Dus eenmaal in ons eigen huis, heb ik lekker keihard Saartje opgejaagd.  Hahahaha, die komt voorlopig niet meer terug!

Bah!  Monster!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten