vrijdag 6 augustus 2010

Donderdag Avontuur

Mamma en pappa gingen vroeger altijd weg op maandag, donderdag en vrijdag. Ik had dan het rijk voor mij alleen. Dat vond ik altijd fijn want dan kon ik lekker rustig heel de dag slapen.

De laatste weken zijn pappa en mamma heel veel thuis geweest. Ik dacht dat het niet fijn zou zijn om telkens de ouders om mij heen te hebben. Maar het was eigenlijk heel prettig want ik kreeg veel koekjes!! De koekjes liggen heel hoog en zelf kan ik er niet bij!!! Ikke dus helemaal blij.

Maar op donderdag gebeurde het ergste: Pappa ging de deur uit en toen ging mamma de poort uit. Mamma was met de fiets...

Ikke was in paniek!! De hele dag geen koekjes?!?!?
STREEEEEESSSSSSS

Maar ik had direct een plan (ikke ben eigenlijk heel slim). Domme mamma had de poort open laten staan (voor de Rebecca, die schildert ons huis). Ik rende als een speer achter mamma aan. Ikke kan heel hard rennen en kon mamma op de fiets goed bijhouden.

Toen we bijna bij de winkel van Ina waren was ik wel een beetje moe. Ik haalde mamma in om te laten zien dat ik er ook was (mamma had haar oordoppen in en kon me niet horen).

Mamma was helemaal verbaasd dat ik zo goed en snel was en nog lekker bij haar in de buurt was. Ze ging helemaal met me mee terug naar huis.

Plan was gelukt overigens: Ik kreeg thuis wel 2 koekjes!! En later kwam Mieke en ik mocht mee. Mamma weet het nog niet maar van Mieke kreeg ik ook lekker veel hapjes!! Geweldige dag gehad!

Zoals je hebt kunnen lezen, had ik een enerverende week deze week. Ik ben nu weer toe aan een saaie week (maar wel met voldoende koekjes).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten