vrijdag 6 augustus 2010

Maandag Avontuur

Dit was een rare week vol avonturen. Het begon allemaal al op maandag. Mamma stopte mij in de auto en we gingen naar Mieke. Mieke ging ook in de auto. Ik mocht op schoot!!

Mieke vertelde over een huis met 7 Bruno's!! ZEVEN!! Ik ben dol op sprookjes, ik vond het fijn om naar Mieke te luisteren.
Maar het was geen sprookje!!! Het was een nachtmerrie. Ikke moest een muis doodmaken:
Dapper he!! Zeven Bruno's in huis en de hond moet de muis vangen... typisch.

Mamma ging vreemd:
Sloerie!!

Er was 1 hele psychopatische Bruno (ikke was stiekum een beetje bang... sssshhh, niet doorvertellen):


Er was ook een sluipmoordenaar:

Sneaky he. Hij was heel eng en heel dreigend. Echt waar!!!

Twee enge Bruno's probeerden elkaar af te maken. Ik vond het heel fijn om dat te zien. Het had iets... uhm... natuurlijks!!


Aan het einde van de dag was ik emotioneel uitgeput:

Mamma probeerde de vreemdgangerspraktijken goed te maken:

Ik ben er lekker niet ingetrapt... 7 Bruno's... Ik wil NOOOOOOOIT meer terug naar die hel!!!

Eenmaal thuisgekomen kreeg ik een koekje. Toen was alles weer goed.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten