dinsdag 17 januari 2012

Lekker een 'slapie' doen

Mamma kreeg een mailtje van Mieke.  Mieke had schouwburgkaartjes maar ze was niet lekker.  Mamma en pappa mochten de kaartjes hebben.  Mamma was er heel blij mee, lekker een keertje iets doen wat ze normaal nooit zou doen (mamma gaat wel naar de schouwburg soms, maar niet naar Ierse muziek).

Pappa had een heel goed plan: omdat hij en mamma de kaartjes mochten van Mieke, mocht ik bij Mieke logeren om haar op te vrolijken dat ze zo ziekjes was.

Het was echt geweldig!!  Ik heb lekker de hele nacht keihard in Miekes bed mogen snurken.  Het was echt lekker!!  Maar in de ochtend kwam oma me halen voor een plasje.  Maar ik wilde helemaal niet met oma mee.  Ik lag pas 12 uur bij Mieke in bed en ik was nog niet klaar met 'slapie doen'!!  Ik kan mijn plasje best ophouden als ik het zo lekker heb!!

Maar ik moest toch mee van oma (en als het van oma moet, dan durf ik niet tegen te spartelen, oma is soms heel streng!).  Het was toch leuk bij oma en opa beneden.  Ik kon lekker plassen en kreeg toen veel lekkere hapjes!!

Ik heb echt een hele goeie dag gehad bij Mieke in bed!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten