vrijdag 6 januari 2012

Prinses!

Mamma en ik liepen buiten in de straat maar ik was lekker onder het poortje gelopen (daar zitten de beste geurtjes op de muur!).

Mamma kon mij toen niet meer zien en ze riep naar mij: "Prinses, waar ben je?  Kom bij mamma, prinses!".

Er kwam een buurvrouw naar buiten precies op dat moment en die hoorde mamma naar een 'prinses' roepen.  De buurvrouw dacht dat mamma niet meer helemaal op en top was!

Toen kwam ik onder het poortje tevoorschijn en de buurvrouw riep: "Oh!! Het is echt een prinses!" En toen begon ze te lachen (toen dacht mamma dat de buurvrouw niet helemaal op en top was).

Nou ja zeg!!  Natuurlijk ben ik ECHT een prinses.  Kijk maar, hier kun je mij zien op mijn troon:

Op deze foto houd ik juist hof.  Mijn onderdaan (pappa) wilde graag aandacht en heuse
prinsessen geven hun onderdanen uiteraard wat ze nodig hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten