vrijdag 20 januari 2012

Ontsnapt

Ik ben lekker op het nippertje aan de dood ontsnapt.

Saartje, de nare hond van opa en oma Van Buren zou komen logeren deze week.  Maar opa is ziek en mag van de dokter niet naar de bergen.  Dus oma en opa zijn thuis gebleven en kunnen nu zelf voor dat monstertje zorgen.

Ik vind het wel heel zielig voor opa.  Want opa is heel lief en ik mag lekker op de bank slapen als ik bij hem ben.

Maar ik vind het niet erg dat stomme Saartje lekker in haar eigen huis blijft.  Dom beest is hier toch niet welkom!!  Lekker puh! *lange Pientje tong uitgestoken naar stomme Saartje*

Maar mamma had wel gezegd dat ik heel vaak naar Mieke mocht als Saartje hier was.  Nu komt ze niet en ik weet niet of ik dan ook niet naar Mieke meer mag.

Maar ik weet lekker de weg dus misschien ga ik toch...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten