zaterdag 22 juni 2013

Over rugpijn en slagroom

Het gaat goed met mij. De cijfers van mijn blog lopen lekker op. Ik ben dol op bezoek. En ik zit nu bij Mieke waar ik goed wordt verzorgd en boel knuffels en koekjes krijg de hele dag. En hier zijn wel DRIE mensen om mee te spelen!! Lekker veel!! 

Mamma is thuis. Ze ging vorige week door haar rug. Daardoor kon ze helemaal niet meer met mij spelen. Wat een onzin. De dierendokter zei ook dat ik last heb van mijn rug maar ik kan gewoon lekker nog heel de dag spelen. Ik denk dat mamma zich aanstelt een beetje… 

Morgen is Mieke lekker jarig en ik reken op gebak. Met slagroom! Yummie. Kijk, op deze foto kun je zien hoe dol ik ben op slagroom (hint!!!!)


Ik snoep hier slagroom af van de lepel van mamma (of misschien Mieke, ik weet het niet meer… lekker belangrijk ook! Het gaat tenslotte om de slagroom). Mooi ben ik he! 

Morgen belooft dus een mooie dag te worden. Ik wilde dat Mieke elke dag jarig was. Dan ging ik lekker nooit meer naar mijn ouders! Behalve als zij jarig zijn want slagroom is slagroom tenslotte! 

Groetjes en tot slagrooms!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten