zondag 21 augustus 2011

Bij de trimmer

Ikke ben bij de trimmer geweest.  Ik wist niet dat we gingen, mamma had niets gezegd.

Dus we komen daar aan en ik wandel blij de tuin in van Leni.  Ik had nog niets in de gaten.  Er waren daar 2 vriendinnen om mee te spelen, ikke blij.

Ik wandelde zelfs het schuurtje in, staartje in de kwispel-stand want ik zag een leuke vrouw (Leni) en ze had knuffels voor mij.

Maar toen zag ik het opeens: in deze ruimte ben ik eerder geweest.  Ik ben hier gemarteld!!  Op een dag ging ik hierheen, mamma ging weg en toen mamma terug was, was ik kaal!!  En mamma was blij joh, dat was nog wel het ergste, dat ze het niet eens voor me opnam.  Ik was zo gekwetst.

Dus ik wilde niet weer door Leni gevangen worden en ik ging er vandoor.  Maar mamma greep mij en zette mij op Leni's martel-tafel.  En toen ging ze weer weg.

3 uur later, was dit het resultaat:

Emotioneel compleet uitgeput

Lichamelijk trouwens ook, ik heb uren liggen pitten!

Ikke wil echt niet meer naar Leni.  Het is ook haar schuld dat het vlooiencircusidee niet meer gaat lukken.  De vlooien kunnen niet meer wonen nu ik geen haar meer heb.

Maar aan de andere kant: ik kreeg wel 2 koekjes toen we thuis waren…  Dus dat viel weer mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten